De afgelopen 4 edities is ons initiatief uitgegroeid naar een ware community van ondernemers en bedrijven die innovatie en groei een warm hart toedragen. Deze gemeenschap komt regelmatig bijeen om van elkaar te leren en zo ondernemerschap te ontwikkelen.

De projectleiding is in handen van Lead2Deal eventbureau, in de persoon van Peter Brouwers.
Marco Sprenkels (Cignite b.v.) ondersteunt met zijn jarenlange ervaring in het screenen en assisteren van Start Ups en is tevens de Jury-begeleider.

Belangrijke grondleggers van ons initiatief zijn van oorsprong Gemeente Breda, Incubator Breda en Business Coach Breda.

Onze community sponsors vind je onder de betreffende kop op deze website. De personen die hierin uiteindelijk de community vormen worden voorgesteld op ons Facebook-evenement.

Het proces voor de komende periode richting de uitreiking van de Award laat zich als volgt schetsen:

Nomineren ondernemers – tot 30 sept
Selectie en bekendmaking top 3 – 11 okt
Voorbereiden 3 geselecteerde startups – tot 14 nov
Awarduitreiking woensdag 20 november-  Wil je erbij zijn (check regelmatig of tickets al beschikbaar zijn)?

En opvolgend uiteraard het benutten van het prijzenpakket in nauwe samenwerking met de leden van de community Breda Start Up. Samen bouwen we aan een sterkere economie en vestigingsklimaat van Breda.